I. Hlavní úkoly školního roku 2023/2024
A. Výchovně vzdělávací oblast
Hlavním cílem zaměstnanců školy je budovat školu jako příjemné a přátelské prostředí pro výchovu a vzdělávání dětí. U žáků se zaměřit zejména na oblasti rozvíjení osobnosti žáka, vedení žáka k samostatnému myšlení a svobodnému rozhodování, aktivnímu přístupu k dalšímu vlastnímu rozvoji, učení ho k zodpovědnosti za vlastní jednání, vlastní zdraví.
Ve výchovně vzdělávací oblasti:
- zabezpečit výuku dle aktualizovaného školního vzdělávacího programu „Škola bez hranic“,
- průběžně analyzovat školní vzdělávací program, připravovat podklady pro případnou úpravu školního vzdělávacího programu,
- do všech ročníků zařazovat dané klíčové kompetence a průřezová témata,
- průběžně rozvíjet digitální kompetence a informatické myšlení žáků,
- zkontrolovat a upravit tematické plány pro jednotlivé ročníky a předměty v souladu se školním vzdělávacím programem, s RVP MŠMT,
- systematicky sledovat vzdělávací pokroky každého žáka,
- při plánování a realizaci vzdělávání zohledňovat individuální potřeby žáků,
- individualizovat a diferenciovat výuku,
- pomáhat žákům se zvládnutím učiva (konzultace, doučování, …),
- zaměřit se na sociální a osobnostní rozvoj žáků,
- zabezpečit spolupráci pedagogů v rámci metodického sdružení, předmětových komisí, pedagogického sboru,
- rozšiřovat spolupráci pedagogů I. a II. stupně,
- věnovat se nadaným a mimořádně nadaným žákům v rámci vzdělávacího procesu, dále v rámci přípravy na všechny soutěže v průběhu školního roku,
- zajistit rovný přístup a rovné příležitosti při přijímání ke vzdělávání, jeho průběhu i ukončování,
- věnovat pozornost žákům s přiznanými podpůrnými opatřeními a žákům nadaným, zajistit přípravu plánů podpůrných opatření a individuálních vzdělávacích plánů, systematicky pracovat s těmito žáky, zabezpečit všechny aspekty tzv. společného vzdělávání dle vyhlášky MŠMT,
- zavádět do výuky efektivnější metody a formy práce,
- zaměřit se na rozvoj manuální zručnosti, podnikavosti, techniky, polytechniky a projektové vyučování,
- zprostředkovat dětem prožitek, vlastní poznání, základní životní zkušenosti,
- vést žáky k účinné a otevřené komunikaci,
- podporovat vzájemnou komunikaci a spolupráci dětí různých věkových skupin,
- podporovat rozvoj jazykové gramotnosti (umožnit žákům 9. ročníku přípravu ke zkouškám v rámci Cambridge Park), informační a počítačové gramotnosti,
- podporovat žáky k tvořivému myšlení, logického uvažování a k řešení problémů,
- rozvíjet u žáků schopnost spolupracovat a respektovat práci a úspěchy vlastní i druhých,
- zaměřit se na výuku českého jazyka a matematiky, věnovat pozornost povinným přijímacím zkouškám,
- rozvíjet dovednosti čtenářské a sociální gramotnosti, podnikavosti,
- vzdělávat žáky v globálních a rozvojových tématech (např. výživa, ochrana přírody, hospodaření s vodou, prevence katastrof, aj.),
- podporovat tělesnou výchovu, rozvoj tělesné zdatnosti a pohybových dovedností dětí,
- učit žáky aktivně rozvíjet a chránit fyzické, duševní a sociální zdraví a být za ně odpovědný,
- zařazovat témata v oblasti bezpečnosti (dopravní výchova, obrana státu, ochrana člověka za mimořádných událostí, bezpečnost a ochrana zdraví, ...),
- pomoci žákům 1. tříd při zahájení školní docházky a žákům 6. tříd při přechodu na 2. stupeň ZŠ,
- zajistit informovanost žáků 8. a 9. ročníku v oblasti volby povolání,
- rozvíjet osobnost každého žáka tak, aby byl schopen samostatně myslet, svobodně se rozhodovat a projevovat se jako občan demokratického státu,
- pracovat s třídními kolektivy, rozvíjet pocit sounáležitosti a zodpovědnosti za život ve třídě,
- ochránit žáky před projevy šikany, diskriminace, nepřátelství nebo násilí,
- usilovat u žáků o rozvíjení úcty, ohleduplnosti k dospělým i spolužákům, vytvářet správný vztah k osobnímu i cizímu majetku,
- pomoct začínajícím pedagogům (uvádějící pedagog),
- systematicky rozvíjet školní poradenské pracoviště, ve kterém působí výchovný poradce, psycholog, speciální pedagogové a školní metodik prevence,
- vytvořit pravidla pro efektivní komunikaci se zákonnými zástupci, maximálně využít potenciálu rodičů pro chod školy,
- užívat při jednání se žáky i zákonnými zástupci vždy pedagogického taktu, neironizovat žáka,
- účinnou prevencí, spoluprací s rodiči, včasnou reakcí předcházet vzniku vysoké omluvené a jakékoliv neomluvené absence,
- zařazovat do činnosti školní družiny zájmové aktivity, kroužky, umožnit dětem zapojení dle jejich zájmů,
- vytvářet přátelskou pracovní atmosféru ve všech oblastech práce školy.
B. Kontrolní činnosti
Sledované oblasti ve výchovně - vzdělávacím procesu:
- vstup žáků 1. ročníku do školy,
- výuka v 6. třídách (adaptace žáků na nové prostředí, vyučující)
- příprava žáků 9. ročníku na přijímací zkoušky na SŠ – povinná přijímací zkouška z českého jazyka a matematiky, popř. dalších vyučovacích předmětů,
- stav výuky v jednotlivých předmětech, připravenost vyučujících na vyučovací hodiny,
- využití digitálních učebních pomůcek ve výuce,
- rozvoj digitálních kompetencí a informatického myšlení,
- využití IT techniky ve výuce i v době mimo vyučování, dodržování vnitřních pravidel provozu počítačové sítě,
- vedení vyučovacích hodin, motivace žáků, užití učebních pomůcek, moderních metod, aktivizace žáků,
- stav tematických plánů, soulad s RVP, ŠVP a výuka dle tematických plánů,
- dodržování tematických (časových plánů)
- plnění plánů podpůrných opatření a individuálních výchovných plánů, individuální přístup k žákům nadaným, talentovaným,
- vzájemná spolupráce pedagogů,
- spolupráce pedagogů s asistenty pedagoga a členy ŠPP,
- prevence rizikového chování,
- analýza důvodů neúspěchu žáků, způsoby prevence,
- evidence žáků s potřebou podpůrných opatření, systematická individuální péče
- rozvoj manuální zručnosti, technického myšlení, polytechnického vzdělávání a podnikavosti žáků,
- využívání mezipředmětových vztahů ve výuce,
- výuka cizích jazyků,
- vzdělávací aktivity, zda při nich nedochází k projevům rasismu,
- hodnocení žáků – sumativní, formativní,
- klasifikace žáků – frekvence známek, využívání pochval,
- vedení elektronické třídní knihy a klasifikace v elektronické žákovské knížce, třídního fondu,
- vedení zápisů, opravy sešitů,
- profesionální přístup k plnění pracovních povinností, profesionální přístup k potřebám rodičů,
- další vzdělávání pedagogických pracovníků, získávání odborné kvalifikace,
- vzdělávání pedagogů v oblasti prevence rizikového chování,
- v práci ŠD – výchovná činnost, naplněnost oddělení, zájmová činnost, vedení žáků k plnění pravidel slušného chování,
- estetičnost prostředí,
- bezpečné prostředí školy,
- efektivní využití pracovní doby.
Vedení pedagogické dokumentace
- katalogové listy v elektronické podobě, včasné aktualizování dat,
- matrika jednotlivých tříd a školy,
- dodržování platných pravidel dle GDPR,
- elektronické třídní knihy,
- třídní výkazy v papírové podobě,
- papírové / elektronické žákovské knížky, omluvné listy,
- zprávy předmětových komisí a metodického sdružení,
- vyhodnocení čtvrtletních písemných prací,
- agenda pedagoga - evidence jednání s rodiči, přehled pořádaných akcí, přehled DVPP, … .
C. Zabezpečení dalších úkolů
- bezpečné a estetické prostředí školy,
- udržování čistoty a pořádku ve všech budovách a jejich okolí,
- třídění komunálního odpadu,
- šetření energiemi,
- pokračování v programu Zdravá školní jídelna, zabezpečování kvalitní stravy, hospodárnost provozu školní jídelny, pěkné prostředí ve školní jídelně.
D. Materiálně technická a ekonomická oblast
- dbát na technický a estetický vzhled budov školy, jejich vnitřních prostor a okolí školy,
- průběžně udržovat a obnovovat vybavení jednotlivých učeben, kabinetů a dalších prostor školy,
- průběžně obnovovat učební pomůcky v jednotlivých sbírkách,
- účelně čerpat finanční prostředky z Evropských strukturálních fondů a dalších dotačních programů.
II. Organizace školního roku 2023/2024
a) Období školního vyučování
1. pololetí | - začátek | pondělí 4. září 2023 |
- konec | středa 31. ledna 2024 | |
2. pololetí | - začátek | čtvrtek 1. února 2024 |
- konec | pátek 28. června 2024 |
b) Prázdniny
- podzimní | - čtvrtek 26. října a pátek 27. října 2023 |
- vánoční | - sobota 23. prosince 2023 až úterý 2. ledna 2024 vyučování začne ve středu 3. ledna 2024 |
- pololetní | - pátek 2. února 2024 |
- jarní | - od pondělí 5. února do neděle 11. února 2024 |
- velikonoční | - čtvrtek 28. března 2024 |
- hlavní | - od soboty 29. června do 1. září 2024 |
Vyučování ve školním roce 2024/2025 začne v pondělí 2. září 2024.
c) Časový plán akcí školy
- rozšířené vedení školy (ředitel a zástupci, vedoucí ŠD, ŠJ, správce budov, VP, předseda ZO ČMOS) se schází v pondělí v 10.00 hodin
- porady všech pedagogických pracovníků se uskutečňují podle potřeby
- schůzovní den školy – čtvrtek od 14.15 hodin
- předmětové komise a metodické sdružení se budou scházet každé čtvrtletí a dle potřeby
- školní poradenské pracoviště – 1x za měsíc, popř. dle potřeby
- termíny pedagogických rad:
I. čtvrtletí | 16. listopadu 2023 | |
II. čtvrtletí | 25. ledna 2024 | |
III. čtvrtletí | 18. dubna 2024 | |
IV. čtvrtletí | 20. června 2024 |
- schůzky Sdružení rodičů:
třídní schůzky | 14. září 2023 (1., 6. ročník) | |
23. listopadu 2023 | ||
25. dubna 2024 | ||
pohovory | 4. ledna 2024, spojené s besedou o volbě povolání Pro rodiče vycházejících žáků |
- školní vlastivědné zájezdy – v době od 20. května – 7. června 2024
III. Organizační část
a) Řízení školy
Ředitel školy | Jiří Šmahaj |
Zástupce ředitele | František Havlík |
Ivana Šťastná | |
Ekonomka školy | Lenka Vídeňská |
Administrativní pracovnice | Iva Kavuličová |
Výchovný poradce | Martina Poláčková Kostelecká |
Poradce v oblasti prevence zneužívání návykových látek | Kamila Sobotková |
Metodik pro informační a komunikační technologie | Radek Tomaštík |
Koordinátor environmentální výchovy | Maryla Vlková |
Inventarizační komise | František Havlík |
Eva Vizingrová | |
Iva Kavuličová | |
Poradce pro didaktickou techniku | Pavel Veselka |
Koordinátor ŠVP | Ivana Šťastná |
b) Pedagogové školy
1. stupeň | - 10 tříd | - 12 pedagogických pracovníků |
2. stupeň | - 12 tříd | - 31 pedagogických pracovníků |
c) Asistenti pedagoga, speciální pedagogové
Asistenti pedagoga: 11
Speciální pedagogové 2
d) Školní družina
6 oddělení | |
Vedoucí vychovatelka: | Jitka Přibilová |
Vychovatelky: | Leona Gorčíková |
Jitka Havlíková | |
Martina Kejzlarová | |
Lenka Kostrhounová | |
Hana Svobodová |
e) Provozní zaměstnanci
Administrativní pracovnice: | Iva Kavuličová |
Správce budov: | Vladislav Ondrovčák |
Pracovnice provozu | Lenka Galetová |
Renata Hanáková | |
Jitka Kreuzwieserová | |
Jana Ondráková | |
Jana Rychlíková | |
Vrátná: | Dana Homolková |
Správce hřiště: | Libor Mrkos |
f) Školní jídelna
Vedoucí ŠJ: | Jana Stanislavová |
Kuchařky: | Jana Svobodová |
Miroslava Doležalová | |
Pomocné kuchařky | Marcela Imrichová |
Lenka Macáková | |
Jana Němcová | |
Zuzana Martinková |
IV. Výchovně vzdělávací činnost
Řízení jednotlivých úseků dle předmětů:
Jiří Šmahaj, ředitel školy: | český jazyk, cizí jazyky, matematika, informatika, přírodopis, chemie, školní družina |
Ivana Šťastná, zástupce ředitele školy: | fyzika, 1. – 5. ročník, školní družina |
František Havlík, zástupce ředitele školy: | zeměpis, dějepis, tělesná výchova, výtvarná výchova, výchova ke zdraví, hudební výchova |
Třídnictví
I. stupeň | ||||
Třída | Třídní učitel | Počet žáků celkem | Počet chlapců | Počet dívek |
I. A | Jana Vojáčková | 30 | 13 | 17 |
I. B | Maryla Vlková | 30 | 12 | 18 |
II. A | Iva Veselková | 25 | 13 | 12 |
II. B | Sandra Štěpničková | 29 | 13 | 16 |
III. A | Martina Habrdlová | 29 | 16 | 13 |
III. B | Dana Habrová | 30 | 15 | 15 |
IV. A | Jaroslava Ondrová | 30 | 18 | 12 |
IV. B | Lenka Rosenheimová | 30 | 10 | 20 |
V. A | Iveta Habrdlová | 29 | 14 | 15 |
V. B | Pavel Veselka | 30 | 16 | 14 |
I. stupeň celkem | 292 | 140 | 152 | |
II. stupeň | ||||
VI. A | Libuše Košárková | 30 | 20 | 10 |
VI. B | Ivana Palatková | 30 | 20 | 10 |
VI. C | Tereza Jaskulová | 30 | 15 | 15 |
VII. A | Alice Dundová | 30 | 13 | 17 |
VII. B | Vladimíra Molíková | 30 | 12 | 18 |
VII. C | Simona Pouzarová | 30 | 17 | 13 |
VIII. A | Martina Poláčková Kostelecká | 30 | 16 | 14 |
VIII. B | Jarmila Halouzková | 30 | 17 | 13 |
VIII. C | Kateřina Donéová | 30 | 15 | 15 |
IX. A | Věra Marečková | 27 | 18 | 9 |
IX. B | Dagnar Štrausová | 27 | 14 | 13 |
IX. C | Marta Novotná | 30 | 13 | 17 |
II. stupeň | 354 | 190 | 164 | |
Celkem 1. - 9. ročník | 629 | 333 | 296 |
Netřídní učitelé:
Jitka Jašková, Eva Kantorová, Zuzana Kliková, Hana Kopečná, Libuše Košárková, Eva Kubíková, Zdeněk Mikulič, Norbert Navrátil, Milan Novotný, Jaroslav Polák, Kateřina Procházková, Kamila Sobotková, Hana Šotkovská, Jarmila Těknědžjanová, Radek Tomaštík, Eva Vizingrová, Maryla Vlková
Speciální pedagogové:
Věra Marečková, Kateřina Procházková
Asistenti pedagoga:
Kamila Frecerová, Jitka Havlíková, Martina Havlíková, Marie Kocmánková, Veronika Langerová, Vendulka Málková, Jana Vaculíková, Adéla Bulínová (od 1. 9. 2021)
Přidělení předmětů
I. stupeň
Kristýna Vránková | Čj 1.A/11, M 1.A/5, Prv 1.A/2, Tv 1.A/2 | 20hodin |
Dana Habrová | Čj 1.B/11, M 1.B/5, Prv 1.B/2, Tv 1.B/2 | 20 hodin |
Jaroslava Ondrová | Čj 2.A/10, M 2.A/6, Prv 2.A/3, Hv 2.A/1, Tv 2.A/2 | 22 hodin |
Lenka Rosenheimová | Čj 2.B/10, M 2.B/6, Prv 2.B/3, Hv 2.B/1, Tv 2.B/2 | 22 hodin |
Iveta Habrdlová | Čj 3.A/9, M 3.A/6, Prv 3.A/3, Pč 3.AB/2, Tv 3.A/2 | 22 hodin |
Pavel Veselka | Čj 3.B/9, M 3.B/6, Prv 3.B/3, Hv 3.AB/2, Tv 3.B/2 | 22 hodin |
Bohumíra Svobodová | Čj 4.A/7, 4.B/1, M 4.A/5, Př 4.A/2, Vl 4.A/2, Vv 4.A/1, Hv 4.A/1, Tv 4.A/2, Pč 4.A/1 | 22 hodin |
Jana Vojáčková | Čj 4.B/7, 4.A/1, M 4.B/5, Př 4.B/2, Vl 4.B/2, Vv 4.B/1, Hv 4.B/1, Tv 4.B/2, Pč 4.B/1 | 22 hodin |
Sandra Štěpničková | Čj 5.A/7, M 5.A/5, Př 5.A/2, Vv 5. A/2, Vl 5.A/2, Tv 5.A/2, Pč 5.A/1, Hv 5. A/1 | 22 hodin |
Iva Veselková | Čj 5.B/7, M 5.B/5, Př 5.B/2, Vv 5. B/2, Vl 5.B/2, Tv 5.B/2, Pč 5.B/1, Hv 5. B/1 | 22 hodin |
Kateřina Donéová | Aj 3.AB/6 | 6 hodin |
Alice Dundová | Aj 3.B/3 | 3 hodiny |
František Havlík | Tv 3.AB/2; 4.AB/2 | 4 hodiny |
Tereza Jaskulová | Aj 4. A,B/6 | 6 hodin |
Jitka Jašková | Vv 3.B/4 | 4 hodiny |
Zuzana Kliková | In 4. AB/2, 5. AB/2 | 4 hodiny |
Libuše Košárková | Aj 4. A/3 | 3 hodiny |
Eva Kubíková | Aj 2. AB/4 | 4 hodiny |
Vladimíra Molíková | Aj 5. A, B/6 | 6 hodin |
Marta Novotná | In 4. AB/2, 5. AB/2 | 4 hodiny |
Milan Novotný | Tv 5. AB/2 | 2 hodiny |
Martina Poláčková | Aj 5. A, B/6 | 6 hodin |
Jaroslav Polák | Tv 1. AB/2 | 2 hodiny |
Kateřina Procházková | Vv 3. B/4 | 4 hodiny |
Dagmar Štrausová | Tv 2. AB/2 | 2 hodiny |
Hana Šotkovská | Aj 3. A/3; 4. B/3 | 6 hodin |
Maryla Vlková | Hv 1. A,B/4, Vv 1. AB/4, 2.AB/4, Pč 1. A,B/4, 2. AB/4 | 20 hodin |
II. stupeň
Jiří Šmahaj | M 6.C/4; Pč 6.A/1; Pč 6. B/1 | 6 hodin |
František Havlík | Tv 6.A7.B/2; 8.B9.A/2; 9. BC/2, Vo 6.A/1 6.B/1, Pč 7. C/1 | 8 hodin |
Ivana Šťastná | Ch 8. ABC/6, 9. ABC/6 | 12 hodin |
Kateřina Donéová | Aj 8. C/6, 9.A/3; 9.B/3, D 6.C/2 8.A/1; 8.C/1 | 16 hodin |
Alice Dundová | Nj 7.A/2; 7.B/2; 8.A/2; 8.B/2; 9.B/2; 9.C/6, Aj 7. A/3 | 19 hodin |
Zuzana Kliková | In 6. ABC/3, 7. C/1, 8. C/1, Inv 7. AB/2, 8.A/1 | 18 hodin |
Jarmila Halouzková | Čj 8. ABC/15, 9.A/5, D 8.B/1, Vp – Čj 8.AB/1 | 22 hodin |
Tereza Jaskulová | Nj 8.AB/4; 9.AB/4, Aj 6.C/6; 7.B/3, Aj 6.C/6; 7.B/3 | 17 hodin |
Jitka Jašková | Pč 6. AB/2, Vv 6.AB/4; 7. AB/4, 8. B/1, 9. B/1, D 6.AB/4; 9. C/2 | 18 hodin |
Eva Kantorová | Čj 9. BC/9, Vp – Čj 9. AB/1 | 12 hodin |
Hana Kopečná | Hv 6. BC/2, 7. ABC/3, 8. ABC/3, 9.ABC/3, Čj 7. AB/10, Čj 7.AB/1 |
22 hodin |
Libuše Košárková | Aj 6. AB/6, 7.A/3; 8. AB/6, Z 6. A/2; 7.A/2 |
19 hodin |
Věra Marečková | Př 7. AC/4, 9. A/2, Vp – Př 7.AB/1 Vv 7. C/2, 8. A/1, 9. A/1 |
11 hdoin |
Zdeněk Mikulič | M 7. AB/10, 8. C/5; Vp - M 7.B/1 Vo 7. ABC/3, 8. BC/2 |
21 hodin |
Vladimíra Molíková | Z 7. B/2, 8. ABC/6, Př 6. ABC/6; 7. B/2 | 16 hodin |
Norbert Navrátil | F 6.AB/4; 8. ABC/6, 9. ABC/3, Pč 7. C/1; 8. ABC/3, In 9. C/1, Inv 7.AB/2; 8. B/1; 9. AB/2 |
23 hodin |
Marta Novotná | M 9. ABC/15, Vp – M 9. AB/1, In 6. AB/2 | 18 hodin |
Milan Novotný | Tv 6. BC/4, 6. A7. B/2; 7.AC/4; 8B9.A/2; 8.AC/4; 9.BC/4 | 20 hodin |
Ivana Palatková | M 6. AB/10 7. C/4, Z 6. BC/4; 7. C/2; 9. ABC/3 | 23 hodin |
Martina Poláčková | M 8. A/5, Vp – M 8. A/1, Vo 6. C/1 8. A/1 Pč 8. AC/2, 9. AC/2 |
12 hodin |
Jaroslav Polák | Př 9. C/2, Pč 7 AB/2 Tv 6. BC/4, 6. A7. B/2, 7. AC/4, 8. AC/4; 8. B9.A/ |
20 hodin |
Simona Pouzarová | Nj 6. C/6, 7. AB/4; 7. C/6, 8. C/6, 9. A/2 | 24 hodin |
Kateřina Procházková | D 7. ABC/6, 9. AB/4, Vv 8. C/1, 9. C/1 |
12 hodin |
Kamila Sobotková | Př 8. ABC/6, 9. B/2, Vp – Př 8. AB/1, 9. AB/1, Vz 6. ABC/3, 8. ABC/3, 9. ABC/3, Pč 7. ABC/3 |
22 hodin |
Hana Šotkovská | Aj 6. A/3, 7. B/3, 8. AB/6, 9. C/6 | 18 hodin |
Dagmar Štrausová | Tv 6. A7.B/2; 9. BC/2, Vo 9. B/1, Aj 6. B/3; 7. C/6; 9. AB/6 |
20 hodin |
Radek Tomaštík | M 8. B/5, Vp – M 7. A/1, 8B/1, Pč 6.AB/2 In 6. C/1, 7. C/1, 8. C/1, 9. C/1, Inv 8. AB/2, 9. AB/2 |
17 hodin |
Eva Vizingrová | Čj 6. AB/10, 6. C/4; 7. C/4, Vv 6. C/2 | 20 hodin |
Maryla Vlková | Hv 6. A/1, Pč 8. B/1, 9. B/1 | 3 hodiny |
Organizace vyučování
Vyučování probíhá v pondělí až pátek podle stanoveného rozvrhu hodin. Rozvrh hodin sestavili řš. Šmahaj a zřš. Havlík. Středa je stanovena jako oddechový den. Odpolední vyučování probíhá na 2. stupni ve dnech pondělí, úterý a středa, odpoledne dále probíhají nepovinné předměty a zájmové útvary.
Školní družina
Provoz školní družiny – pondělí – pátek 6.00 – 8.00 hod., 11.40 – 17.00 hod.
1. oddělení | Martina Kejzlarová | max. 30 dět |
2. oddělení | Lenka Kostrhounová | max. 30 dět |
3. oddělení | Jitka Přibilová | max. 30 dět |
4. oddělení | Leona Gorčíková | max. 30 dět |
5. oddělení | Hana Svobodová | max. 30 dět |
6. oddělení | Ladislava Michálková | max. 30 dět |
Skutečnost bude doplněna dle podaných žádostí zákonných zástupců.
Předmětové komise
Metodické sdružení a předmětové komise ve školním roce 2021/2022
- metodické sdružení a předmětové komise jsou garantem dobrých výsledků práce školy
- přebírají spoluzodpovědnost za práci a výsledky v jednotlivých ročnících a předmětech
Hlavní úkoly metodického sdružení a předmětové komise:
- zapracování obsahových změn ve vzdělávání v jednotlivých ročnících a předmětech
- vzájemné konzultace pedagogů při řešení situace s upevněním, popř. doplněním učiva z doby distanční výuky,
- pomoc žákům při upevňování, doplňování učiva za školní rok 2020/2021 (diferencovaná a individualizovaná výuka, konzultace, doučování, …),
- příprava podkladů na změnu ŠVP (malá revize RVP – informatika, digitální kompetence)
- zkušební aplikace nových postupů týkajících se digitálních kompetencí do jednotlivých vyučovacích předmětů
- zaměření se na realizaci ŠABLON III
- důkladné seznámení s elektronickou pokladnou
- průběžné zaznamenávání klasifikace do elektronické ŽK a zápisů do TK,
- používání sjednocené klasifikace,
- seznámení se žáky se SPU, vzájemné konzultace a výměny zkušeností s prací se žáky se SPU, spolupráce se zástupci ŠPP
- vzájemná výměna zkušeností včetně vzájemných hospitací,
- příprava žáků na soutěže – přidělení jednotlivých soutěží vyučujícím,
- sjednocení učebních pomůcek a sešitů pro jednotlivé předměty, návrh pro nákup sešitů na příští školní rok,
- vypracování plánu akcí na školní rok (lhůtník),
- zajištění účasti pedagogů na akcích DVPP, předávání zkušeností z těchto akcí (zejména se zaměřit na projektovou výuku, prohlubování digitálních kompetencí, „novou“ informatiku),
- spolupráce učitelů v oblasti metodiky a didaktiky vyučování, tandemové výuky,
- využití didaktické techniky,
- metodické zajištění a koordinace péče o žáky s přijatými podpůrnými opatřeními a žáky nadané a mimořádně nadané,
- sledování stavu přípravy žáků na přijímací zkoušky na SŠ a SOU s ohledem na povinnou zkoušku z českého jazyka a matematiky.
Zodpovědnost za platnost tematických plánů dle předmětů:
I. stupeň | český jazyk | Jaroslava Ondrová, Pavel Veselka |
matematika | Dana Habrová, Kristýna Vránková | |
prvouka | Iveta Habrdlová | |
přírodověda | Jana Vojáčková | |
vlastivěda | Bohumíra Svobodová | |
hudební výchova | Lenka Rosenheimová | |
výtvarná výchova | Sandra Šťěpničková | |
pracovní činnosti | Sandra Šťěpničková | |
tělesná výchova | Iva Veselková | |
II. stupeň | český jazyk | Jarmila Halouzková |
anglický jazyk | Hana Šotkovská | |
německý jazyk | Simona Pouzarová | |
matematika | Ivana Palatková | |
informatika | Radek Tomaštík | |
dějepis | Kateřina Donéová | |
výchova k občanství | Zdeněk Mikulič | |
chemie | Ivana Šťastná | |
přírodopis | Kamila Sobotková | |
fyzika | Norbert Navrátil | |
zeměpis | Libuše Košárková | |
tělesná výchova | Jaroslav Polák | |
výchova ke zdraví | Kamila Sobotková | |
výtvarná výchova | Kateřina Procházková | |
hudební výchova | Maryla Vlková | |
pracovní činnosti | Martina Poláčková Kostelecká | |
školní družina | Jitka Přibilová |
Tematické plány jsou uloženy v počítačové síti na „K“ a jsou v aktuálním znění.
Přidělení správcovství kabinetů:
1. - 5. ročník | park | Iveta Habrdlová |
budova č. 14 | Dana Habrová | |
budova č. 15 | Jaroslava Ondrová | |
hlavní budova | Jana Vojáčková | |
školní družina | Jitka Přibilová | |
didaktická technika | Pavel Veselka | |
chemie | Ivana Šťastná | |
fyzika | Norbert Navrátil | |
přírodopis | Jaroslav Polák | |
zeměpis | Libuše Košárková | |
matematika | Ivana Palatková | |
dějepis, výchova k občanství | Kateřina Donéová | |
cvičná kuchyň | Kamila Sobotková | |
šití | Ivana Šťastná | |
cizí jazyky | Alice Dundová | |
český jazyk | Jarmila Halouzková | |
hudební výchova | Maryla Vlková | |
výtvarná výchova | Eva Vizingrová | |
tělesná výchova | Milan Novotný | |
lyžařské vybavení | Jaroslav Polák | |
dílny | František Havlík | |
počítačová učebna | Radek Tomaštík | |
internetová učebna | Radek Tomaštík | |
učitelská knihovna | Jarmila Halouzková | |
knihovna I. stupně | Jana Vojáčková | |
knihovna II. stupně | Jarmila Halouzková |
Mimotřídní úkoly a funkce:
Inspektor bezpečnosti a hygieny práce | Jiří Šmahaj |
Bezpečnostní technik a požární preventista | Vladislav Ondrovčák |
Správce sborovny | Hana Šotkovská |
Vedení účtu FKSP | Jaroslava Ondrová |
Asociace školských sportovních klubů | Iva Veselková |
Sběr surovin | Hana Šotkovská |
Žákovský parlament | Maryla Vlková |
Zdravotník školy (lékárničky) | Lenka Kostrhounová |
Dopravní referent | Milan Novotný |
Metodik prevence | Kamila Sobotková |
Koordinátor environmentální výchovy | Jaroslav Polák |
Výzdoba školy | Hana Šotkovská |
Věra Marečková | |
Kateřina Procházková | |
Předplatné divadla - I. stupeň | Iva Veselková |
Předplatné divadla - II. stupeň | Jarmila Halouzková |
Spolupráce s Městskou knihovnou ve Znojmě - I. stupeň | Lenka Rosenheimová |
Spolupráce s Městskou knihovnou ve Znojmě - II. stupeň | Jarmila Halouzková |
Zapisovatelé pedagogický rad:
Tereza Jaskulová, Jitka Jašková, Eva Kantorová, Zuzana Kliková, Hana Kopečná, Eva Kubíková, Zdeněk Mikulič, Norbert Navrátil, Milan Novotný, Jaroslav Polák, Kateřina Procházková, Kamila Sobotková, Hana Šotkovská, Jarmila Těknědžjanová, Radek Tomaštík Eva Vizingrová, Maryla Vlková
19.04. | 16.00: Vyhlášení výsledků soutěže "Les nás baví" |
22.04. | 8.00: Okresní kolo biologické olympiády |
22.04. | 13.45 - 14.45: Nácvik programu na Taneční večer - žáci 9. ročníku |
24.04. | 12.45 -14.45: Nácvik programu na Taneční večer - žáci 9. ročníku |